Подпишитесь на нашу рассылку

Успех! Теперь проверьте свою электронную почту

Чтобы завершить подписку, нажмите на ссылку подтверждения в своем почтовом ящике. Если письмо не придет в течение 3 минут, проверьте папку со спамом.

Хорошо, спасибо

Эмне үчүн Кыргызстан ЕАЭБдеги автоунаа хабына айланып калды жана ал эмнеге коркунуч туудурат?

Economist.kg
Эмне үчүн Кыргызстан ЕАЭБдеги автоунаа хабына айланып калды жана ал эмнеге коркунуч туудурат?

2022-жылдын аягында Кыргызстанга 2021-жылга салыштырмалуу 3.1 эсеге көп автоунаа импорттолду – 13.1 миң долларга караганда 538.6 млн долларга 41.2 миңге жакын унаа келди. 2023-жылы бул рекорддук көрсөткүч 4.3 эсеге өсүп, үстүбүздөгү жылдын январь-апрель айларында эле КРга 483.5 млн долларлык 41 миң автоунаа импорттолгон.

Улутстаткомдун маалыматы боюнча, КРга импорттолгон чет элдик автоунаалардын саны боюнча Түштүк Корея алдыңкы позицияны ээледи – 2023-жылдын алгачкы төрт айында кыргызстандыктар ал жактан 12.3 миң жеңил унааны (толук 2022-жылдагыга караганда 1.7 миңге көп) импорттоду.

Корей унааларынын рекорддук импортуна эмне себеп болду, Кыргызстандан жана КМШ өлкөлөрүнөн келген сатып алуучулар арасында кандай унаалар суроо-талапка ээ жана эмне үчүн чет элдик машинаны сатып алуу россиялыктарга маселе жаратышы мүмкүн?

Макаланын толук версиясын www.im.kg сайтында окуңуз.

Подписывайтесь на рассылку дайджестов

Успех! Теперь проверьте свою электронную почту

To complete Subscribe, click the confirmation link in your inbox. If it doesn’t arrive within 3 minutes, check your spam folder.

Хорошо, спасибо

По теме

Главные новости

Последние новости